W dniu 30.10.2024 w Hotelu Apart w Rzeszowie Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego. Jeszcze dziś można się zarejestrować. Poniżej program spotkania, a także więcej informacji na temat PTG.
Polskie Towarzystwo Gospodarcze:
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Jesteśmy przekonani, że wsparcie przedsiębiorców to najlepsza droga do dobrobytu Polski oraz szybszy rozwój naszego kraju.
Naszymi Członkami są często właściciele, prezesi i managerowie firm, którym zależy na tworzeniu sprzyjającego otoczenia dla ich biznesu. Średnie i małe firmy chętnie do nas dołączają, dostrzegając potencjał współpracy z dużymi firmami i między sobą. Dla naszych Członków ważne są takie wartości jak: zaufanie, szacunek, pracowitość i gospodarność. Zrzeszamy ponad 1000 podmiotów gospodarczych, które łącznie zatrudniają ponad 500.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. W naszej społeczności są również spółki skarbu państwa, ale przede wszystkim biznes prywatny. Jesteśmy apolitycznym związkiem pracodawców, który ceni sobie niezależność, obiektywizm i konstruktywne działanie na rzecz przedsiębiorców. Wiele firm ceni współpracę z PTG dzięki wypracowanym unikatowym relacjom z wieloma instytucjami.
Czym się wyróżniamy jako organizacja:
1. Mocno stawiamy głównie na rozwój firm polskich – bliska jest nam idea patriotyzmu gospodarczego
2. Mamy wypracowany model działania, w którym mamy zarówno świetną ofertę dla małych firm (spotkania networkingowe w regionach), jak i dla średnich i dużych (wsparcie legislacji i spotkania networkingowe wyłącznie dla firm od 50 mln obrotu)
3. Mamy wypracowane przez wiele lat unikatowe relacje w różnych instytucjach, z różnymi decydentami, niezależnie od opcji politycznej
4. Jesteśmy już organizacją reprezentatywną i dołączyliśmy do grona Rady Dialogu Społecznego jako 7. organizacja gospodarcza w Polsce
5. Marzymy i robimy wszystko w tym zakresie, aby Polska stała się krajem jak najbardziej przyjaznym biznesowi
6. Dążymy do tego, aby przedsiębiorca w Polsce był darzony szacunkiem jako fundament gospodarki
7. Organizacja została założona oddolnie przez prywatnych przedsiębiorców, którzy doskonale rozumieją, że działania w grupie są znacznie skuteczniejsze i szybsze niż działanie w pojedynkę.
Członków PTG na bieżąco informujemy o Kolacjach Biznesowych, Webinarach oraz innych inicjatywach podejmowanych przez PTG. Organizujemy je na przemian ze spotkaniami integracyjnymi, na których często ludzie szybciej nawiązują współpracę niż na spotkaniach biznesowych.
Na uczestnictwo w Polskim Towarzystwie Gospodarczym należy patrzeć również jak na możliwość poszerzenia źródła poleceń dla swojej firmy. Czasem pojawiają się one od razu, czasem przychodzą po czasie. Często wpływ na to ma stopień relacji i zaufania jakie udaje nam się wypracować z innymi. Wypracowane relacje w trakcie członkostwa zostają na lata i daje to kapitalne efekty długofalowo.
Dla wielu osób najważniejszą rzeczą w PTG jest możliwość spotkania się z przedsiębiorcami, czyli ludźmi, którzy przeżywają podobne problemy, mają podobne wyzwania. Ludzie cenią sobie bardzo możliwość regularnych spotkań w gronie właścicieli firm, bo wiedzą, że motywuje ich to do dalszego rozwoju. Uczą się od siebie nawzajem lub zapobiegają problemom dzięki wspólnym doświadczeniom.
–Michał Osiej – Dyrektor ds. Rozwoju, Polskie Towarzystwo Gospodarcze, Właściciel Grupa AB.
Agenda Spotkania:
Termin: 30.10.2024 środa godz. 18.00
Miejsce: Apart Hotel 12
3 tematy spotkania:
Temat 1: Współpraca Podkarpackiego Centrum Innowacji z biznesem
Michał Tabisz – Prezes Podkarpackiego Centrum Innowacji
Prezes Podkarpackiego Centrum Innowacji
Podkarpackie Centrum Innowacji (PCI) wspiera rozwój innowacji, badań naukowych i technologii w województwie podkarpackim. Łączy środowiska akademickie, biznesowe i badawcze, aby promować nowe technologie i wprowadzać innowacyjne rozwiązania na rynek. PCI realizuje projekty badawczo-rozwojowe, wspiera młodych naukowców poprzez programy stażowe i mentoringowe oraz organizuje wydarzenia, takie jak hackathony i warsztaty. Instytucja kładzie duży nacisk na wsparcie edukacji w obszarach robotyki i inżynierii.
Michał Tabisz jest prezesem Podkarpackiego Centrum Innowacji od 2023 roku. Wcześniej przez kilka lat pracował jako prezes i wiceprezes Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W latach 2004-2005 pracował w Brukseli jako asystent posła do Parlamentu Europejskiego Mieczysława Janowskiego. Później zajmował się promocją polskiej kandydatury do organizacji wystawy EXPO 2012.Pracował także w agencji public relations Weber Shandwick. W latach 2011-2014 był rzecznikiem firmy PZL Mielec (wtedy Sikorsky, United Technologies). W 2014 roku dyrektorem Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Temat 2: Na co można pozyskać środki dla firmy w kontekście transformacji energetycznej
Tomasz Oleniacz – Prezes VEGACOM S.A.
VEGACOM Spółka Akcyjna to integrator rozwiązań w dziedzinie energetyki, bezpieczeństwa, sterowania, zasilania. Specjalizujemy się w projektowaniu, wdrażaniu oraz serwisowaniu zintegrowanych systemów energetycznych, teleinformatycznych i informacyjnych. Nasze rozwiązania integrujemy głównie w przemyśle, obiektach publicznych, w branży hotelowej i medycynie. Z naszych rozwiązań korzystają służby mundurowe, firmy prywatne oraz samorządy.
W trakcie prezentacji m.in.:
1. Zmienność i niepewność na rynkach energetycznych.
2. Elektryfikacja jako sposób na dekarbonizację.
3. Inwestycje przy zachowaniu stabilności systemu.
4. Dostępne finansowanie potrzeb inwestycyjnych.
Temat 3: Historia sukcesu podkarpackiego producenta SIPEKO
Henryk Kulikowski – Prezes SIPEKO
O firmie SIPEKO
Dostarczamy przyjazne dla środowiska naturalnego wyroby foliowe i worki do selektywnej zbiórki śmieci i odpadów. To pro-ekologiczne produkty wykonane z materiałów recyklingowych oraz biosurowców. Wytrzymałe, wydajne i wygodne w użytkowaniu. Z ich pomocą możemy skutecznie odśmiecać planetę – selektywnie segregować te śmieci, które można zrecyklingować oraz odpowiedzialnie utylizować kłopotliwe odpady, które nie nadają się do przetworzenia i ponownego wykorzystania.
Stoimy na straży czystości planety i działamy zgodnie z promowaną przez Unię Europejską strategią zielonego ładu. Wspieramy ideę Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ), dlatego opracowaliśmy oparty na recyklingu Workowy System do Selektywnej Zbiórki Odpadów. 100% naszych produktów nadaje się do przetworzenia i ponownego wykorzystania lub ulega naturalnemu rozkładowi, a środowisko o nich zapomina.
Do produkcji wykorzystujemy greennowacyjne rozwiązania i technologie, stale je usprawniając, bo doskonale wiemy, że w walce o czystą planetę jest wiele do zrobienia! Warto zacząć od wyboru odpowiednich worków – do odśmiecania miast, gmin, szkół, szpitali, zakładów pracy, biur, domów i gospodarstw rolnych.
Posiadamy własny zakład produkcyjny w Polsce.
Posiadamy certyfikaty ISO 9001:2015,ISO 14001:2015 oraz inne.
Program Spotkania:
18.00 – Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 – Wystąpienie nr 1 i nr 2
19.00 – Kolacja i networking
19.30 – Wystąpienie nr 3
20.00 – Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.30 – Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Link:
Zakup miejsca na spotkaniu – cena 199,00
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Rzeszowa i regionu i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością – nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook – przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.